Hayata Dokunan Eller Festivalinde kursiyerlerimizin çalışmalarını sergiledik ve müzik öğretmenimiz Ferhat Yılmaz açılışta gitar resitali gerçekleştirildi.
Fatih Halk Eğitimi Merkezi "yetişkinler için okuma yazma kursu" öğrencilerine kurs sonu sertifikaları İstanbul İl Vali Yardımcımız Hasan Hüseyin Can tarafından verildi.
May
Kurumun uygun alanlarında kursiyerlerin kurs dışında daha kaliteli zaman geçirebilmesi amacıyla geri dönüştürülebilir malzemeler öncelikli kullanılmak üzere okuma köşesi, okuma salonu, kütüphane, akıl ve zekâ oyunları sınıf/köşesi oluşturuldu. |
Şbt
GİRİŞ KOŞULLARI:
1. İlköğretimi tamamlamış olmak.
2. Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak.
Ock
Programın Amacı:
Hijyen ve sanitasyon kurallarına uygun, yaş pasta üretimi ve servise hazırlama teknik ve yöntemlerin öğretildiği bir eğitim programıdır.
Programı başarıyla tamamlayanlar; konaklama işletmelerinin pastane bölümlerinde, pastanelerde, kurum mutfaklarında, yemek fabrikalarında çalışabilirler.
Uzmanlaştığı alanda deneyim ve birikimlerini insanlarla aktarmak ve eğitmenlik yapmak isteyen kişiler için hazırlanan Eğitimcinin Eğitimi programı ile kaliteli eğitmenlik ve sunum odağı amaçlanmıştır.
PROGRAMA GİRİŞ KOŞULLARI
1. 18 yaşını doldurmuş olmak,
2. Bakanlığımız Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğüne bağlı halk eğitimi merkezlerinde görev yapan/ yapacak olan kadrolu usta öğreticiler, görev alacak ücretli uzman ve usta öğreticiler.
PROGRAMIN AMAÇLARI Türk İşaret Dili (TİD) kursunu tamamlayan bireyin özel eğitim ilkeleri doğrultusunda;
1. TİD ile temel iletişim bilgi ve becerileri kazanması,
2. El şekillerini, jest ve mimiklerini doğru kullanabilmesi,
3. İşaretleri yer ve yönelim bakımından doğru kullanabilmesi,
4. TİD Dilbilgisi kavramlarını hatasız olarak kullanabilmesi,
5. Sağır kültürü hakkında bilgi sahibi olması,
6. Meslek, okul, eğitim ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
7. Günlük yaşamında kullandığı besin, giyecek, takı, eşya, taşıt, bitki, hayvan, varlık vb. terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
8. Hukuk ve bankacılık terimlerini ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,
9. Vücudun bölümleri, sağlık ve hastalık terimlerini ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,
10. Dini Terimleri ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,
11. Günlük yaşamında kullandığı eşyalar ile müzik aletleri ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
12. Renkler ve duygu durumları ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
13. Zamanla ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
14. Trafik ve canlılar ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
15. Mesleklerle ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
16. Teknoloji ve sosyal medya ile ilgili işaretleri kullanabilmesi,
17. Spor, devlet, il isimleri ile iklim, coğrafya vb. terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,
18. Günlük yaşamda kullanılan TİD cümlelerine ve karşılıklı konuşma kurallarına uygun cümleler kurabilmesi, amaçlanmaktadır.