T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / FATİH - Fatih Halk Eğitimi Merkezi

Haberler

Haz

Hayata Dokunan Eller Festivalinde kursiyerlerimizin çalışmalarını sergiledik ve müzik öğretmenimiz Ferhat Yılmaz açılışta gitar resitali gerçekleştirildi.

Haz

Fatih Halk Eğitimi Merkezi "yetişkinler için okuma yazma kursu" öğrencilerine kurs sonu sertifikaları İstanbul İl Vali Yardımcımız Hasan Hüseyin Can tarafından verildi.

Haz

Kursiyerlerimizin yılboyunca yaptığı çalışmalarını sizlerle paylaşmaktan onur duyarız.

Ağu

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI

Tem

USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI

May

19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI

May

Şbt

GİRİŞ KOŞULLARI:

1. İlköğretimi tamamlamış olmak.

2. Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak.

Ock

Ock

İSTİHDAM ALANLARI: Mesleğin gerektirdiği yeterlikleri kazanan bireyler Seramik ve Cam sektöründe;

1. Çini atölyeleri,

2. Seramik ve cam atölyeleri,

3. Seramik ve cam fabrikaları,

4. Kendi işyerlerinde vb. yerlerde çalışabilirler. 

 

SERAMİK PORSELEN BOYAMA KURSU kayıt olmak için tıkla

 

Ock

Hijyen belgesi sadece işçilere değil, işyeri sahibi ve işverenler için de zorunludur.

Ock

Programın Amacı:

Hijyen ve sanitasyon kurallarına uygun, yaş pasta üretimi ve servise hazırlama teknik ve yöntemlerin öğretildiği bir eğitim programıdır.

Programı başarıyla tamamlayanlar; konaklama işletmelerinin pastane bölümlerinde, pastanelerde, kurum mutfaklarında, yemek fabrikalarında çalışabilirler.

Ock

Uzmanlaştığı alanda deneyim ve birikimlerini insanlarla aktarmak ve eğitmenlik yapmak isteyen kişiler için hazırlanan Eğitimcinin Eğitimi programı ile kaliteli eğitmenlik ve sunum odağı amaçlanmıştır.

Ock

PROGRAMA GİRİŞ KOŞULLARI

1. 18 yaşını doldurmuş olmak,

2. Bakanlığımız Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğüne bağlı halk eğitimi merkezlerinde görev yapan/ yapacak olan kadrolu usta öğreticiler, görev alacak ücretli uzman ve usta öğreticiler. 

Ock

PROGRAMIN AMAÇLARI Türk İşaret Dili (TİD) kursunu tamamlayan bireyin özel eğitim ilkeleri doğrultusunda;

1. TİD ile temel iletişim bilgi ve becerileri kazanması,

2. El şekillerini, jest ve mimiklerini doğru kullanabilmesi,

3. İşaretleri yer ve yönelim bakımından doğru kullanabilmesi,

4. TİD Dilbilgisi kavramlarını hatasız olarak kullanabilmesi,

5. Sağır kültürü hakkında bilgi sahibi olması,

6. Meslek, okul, eğitim ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

7. Günlük yaşamında kullandığı besin, giyecek, takı, eşya, taşıt, bitki, hayvan, varlık vb. terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

8. Hukuk ve bankacılık terimlerini ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,

9. Vücudun bölümleri, sağlık ve hastalık terimlerini ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,

10. Dini Terimleri ihtiyacını karşılayacak düzeyde hatasız olarak kullanabilmesi,

11. Günlük yaşamında kullandığı eşyalar ile müzik aletleri ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

12. Renkler ve duygu durumları ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

13. Zamanla ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

14. Trafik ve canlılar ile ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

15. Mesleklerle ilgili terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

16. Teknoloji ve sosyal medya ile ilgili işaretleri kullanabilmesi,

17. Spor, devlet, il isimleri ile iklim, coğrafya vb. terimleri hatasız olarak kullanabilmesi,

18. Günlük yaşamda kullanılan TİD cümlelerine ve karşılıklı konuşma kurallarına uygun cümleler kurabilmesi, amaçlanmaktadır.